Pozaszkolne, dodatkowe zajęcia dla dzieci

   

Dla dzieci

W cenę zajęć dla dzieci wliczona jest zabawa po zajęciach na naszej sali zabaw

Mini przedszkole w Mama Ćwiczy

Zapraszamy dzieci w wieku 2-4 lata wraz z z opiekunami lub bez opiekunów do „Mini Przedszkola„, czyli na zajęcia przed przedszkolne. Wspólnie przygotowujemy się do tego ważnego wydarzenia, jakim jest pójście do przedszkola. Spotykamy się raz lub dwa razy w tygodniu po dwie godziny w poniedziałki i czwartki w godzinach 10:00-12:00. Razem bawimy się, poznajemy zwyczaje przedszkolne i życie w grupie. Wspólnie jemy drugie śniadanie przyniesione z domu. Zapisz się już dziś. Ilość miejsc ograniczona.

Gordonki czyli zajęcia umuzykalniające dla dzieci z wykorzystaniem teorii Gordona (dla dzieci w wieku 0-3 lata)

Dzieci podczas zajęć uczą się muzyki jak nowego języka. Prezentujemy im motywy melodyczne i rytmiczne, które utrzymane są w różnych tonalnościach i metrach
muzycznych. Dzięki temu, dzieci poszerzają swój słownik muzyczny, podobnie jak w sytuacji, gdy poznają nowe słowa, a następnie, z czasem zaczynają łączyć je w zdania. Śpiewanki i rytmiczanki są naturalnie przyjmowane przez dzieci, które już po kilku spotkaniach mogą zacząć odpowiadać na muzyczną stymulację.

Podczas zajęć gordonowskich używamy mało słów, ponieważ naszym celem jest nauczyć dziecko budowania własnej wyobraźni muzycznej (od słuchania, poprzez gaworzenie muzyczne, do świadomego śpiewania) oraz swobodnego posługiwania się melodią i rytmem. Kolejnym ważnym elementem zajęć gordonowskich jest cisza, która jest naszym wyczekiwaniem i przestrzenią dla reakcji i odpowiedzi dziecka. Głos matki jest najważniejszym i najbliższym głosem dla malucha, dlatego pragniemy, aby zarówno one jak i tatusiowe lub opiekunowie czynnie uczestniczyli w śpiewaniu, ponieważ dziecko nabiera pewności siebie, naturalnie to imituje i odbiera informację, że to co robi jest dobre.

Zachęcamy Mamy do uczestnictwa w tych zajęciach razem z dziećmi.

Balet dla dzieci w wieku 3-5  lat oraz 4-6 lat (45 min)

Podczas naszych zajęć prowadzonych przez Monikę Kowalczyk dzieci mają możliwość rozwijania naturalnej, spontanicznej potrzeby ruchu i tańca. Na rytmice z elementami baletu uczą się koordynacji ruchów, panowania nad własnym ciałem, płynności ruchów, wdzięku. Mają okazję do improwizacji tanecznej w rytm muzyki klasycznej ( i nie tylko klasycznej ) na dużej przestrzeni w sali lustrzanej pod okiem instruktorki.

„Kreatywny Smyk” czyli zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci wieku 1-2 lata (60 min)

Te spotkania są okazją do rozwijania życia towarzyskiego małych Smyków. Podczas zajęć uczymy się życia w grupie, współpracy, rozwijamy zdolności motoryczne, ruchowe, plastyczny. Uczymy się przez ruch i zabawę.

Zachęcamy Mamy do uczestnictwa w tych zajęciach razem z dziećmi.

Gimnastyka dla dzieci w wieku 3 – 5 lat (30 min)

Gimnastyka prowadzona przez fizjoterapeutkę podstawowa prowadzona przez gry i zabawy połączona z ćwiczeniami korekcyjnymi. Doskonale wpływa na rozwój psychofizyczny maluchów. Polepsza koordynację, równowagę i świadomość swojego ciała.

Taniec nowoczesny dla dzieci w wieku 4-6 lat

Nauka tańca przez zabawę pod okiem utalentowanej instruktorki rozbudzi zamiłowania do tańca każdego przedszkolaka. Mini choreografie przystosowane do wieku dzieci.

Język angielski dla dzieci w wieku 3-4 lata (40 min)

Zajęcia prowadzi Justyna Mazek – Absolwentka wydziału anglistyki na Uniwersytecie Warszawski. Na jej zajęciach jest zawsze dużo muzyki, śpiewu, kolorowych pomocy dydaktycznych i … śmiechu.

 

Dla Pań

 

Trening indywidualny
Trening dostosowany tylko do Ciebie. Zależny od Twojego celu, Twoich możliwości i umiejętności.

MAMAFIT/PILATES – to treningi dla Pań w każdym wieku, zajęcia idealne dla Pań w ciąży, zapraszamy również Panie po porodzie
Program MAMAFIT jest kompilacją metody Josepha Pilatesa, jogi i TBC i ukierunkowany jest na wzmocnienie mięśni, przede wszystkim brzucha, dna miednicy i pleców, kształtowanie prawidłowej postawy ciała, zdrowy kręgosłup, poprawę kondycji i wysmuklenie sylwetki.

Dzięki wykonywaniu ćwiczeń podczas ciąży zmniejszają się dolegliwości typowe dla tego okresu (np. bóle pleców, bóle głowy,  zgagi i in.), zmniejsza się prawdopodobieństwo wystąpienia otyłości i rozstępów. Wykonywane ćwiczenia wpływają pozytywnie na przebieg ciąży i prawidłowy rozwój płodu oraz przygotowują do porodu.

Obawiasz się, że trening zaszkodzi dziecku? Nic bardziej mylnego! Odpowiedni trening wesprze Cię w trudnym okresie ciąży, w przebiegu porodu, powrocie do formy po porodzie, a do tego pozytywnie wpłynie na rozwój dziecka znajdującego się w Twoim łonie.

Ćwiczące mamy zniwelują bóle pleców, wzmocnią mięśnie brzucha i ujędrnią skórę na brzuchu, szybciej wrócą do sylwetki sprzed ciąży, poprawią laktację, a także dadzą swoim dzieciom możliwość kontaktu i zabawy z innymi dziećmi, co wspaniale wpływa na ich rozwój. Zachęcamy do przystąpienia do ćwiczeń panie, które są minimum sześć tygodni po porodzie.

Zumba – tworzymy grupę i zachęcamy do zapisów

Zumba to sposób na pozbycie się stresu i zbędnych kilogramów! Rewelacyjna forma aktywności poprawiająca stan ciała i umysłu. Energetyczna muzyka połączona z prostymi układami tanecznymi z elementami fitnessu to gwarancja tego, że wciągu godziny spalamy mnóstwo kalorii i…. sprawia nam to przyjemność.

TBC + Fitball

To zajęcia ogólnorozwojowe, podczas których będziemy wzmacniać całe ciało, trenować równowagę i stabilność przy użyciu dużych piłek gimnastycznych. Są to zajęcia o średniej intensywności, dedykowane każdej kobiecie, idealne dla pań, które chcą zrzucić zbędne kilogramy lub poprawić kondycję.

TBC – Total Body Conditioning
TBC czyli Total Body Conditioning to trening wzmacniający wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia w tempie umiarkowanym z małym obciążeniem ale z dużą liczbą powtórzeń. Podczas tego typu treningu spalana jest zbędna tkanka tłuszczowa , sylwetka nabiera sportowego kształtu, następuje poprawa kondycji.
Dobry zastrzyk energii dla każdej Mamy!

ABT
Nazwa ABT pochodzi od skrótu w języku angielskim: Abdomen, Buttocks, Thighs co oznacza brzuch, pośladki, uda. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie od talii w dół: mięśnie brzucha, grzbietu, pośladków, nóg. Tempo umiarkowane, z małym obciążeniem i dużą ilością powtórzeń. Często wykonywane w klęku podpartym  lub leżeniu w celu odciążenia kręgosłupa. Drogie Mamy, nogi i brzuch wracają do formy!!!! 

Zdrowy kręgosłup
Ćwiczenia dedykowane każdemu. Są to ćwiczenia służące ochronie kręgosłupa przed niekorzystnymi czynnikami jakimi są złe nawyki postawy czy ruchu jakie wykonujemy na co dzień. Pomagają zwiększyć świadomość ciała i własnej postawy, skupiają się na wzmacnianiu stabilizacji tułowia oraz aktywują mięśnie przykręgosłupowe w celu zapobiegania i niwelowania bólów kręgosłupa.

Taniec brzucha -też dla Mam z dziećmi w chustach
Możesz tańczyć z dzieckiem w chuście. Nie musisz pokazywać brzucha 😉 Ćwiczmy w t-shirtach lub dedykowanych strojach zgodnie z upodobaniem. Wysmukli talię każdej Mamy. Taniec brzucha – esencja kobiecości, uczta dla zmysłów i terapia dla duszy i ciała w jednym. Taniec tańczony solo, powszechnie dziś kojarzony z krajami arabskimi i Turcją, a wywodzący się prawdopodobnie z prastarych rytuałów związanych z kultem płodności. Subtelny i kokieteryjny, uwodzi dynamiką bioder, subtelnym tańcem dłoni i płynnością ruchu. Efektownie modeluje kobiecą sylwetkę, stabilizuje kręgosłup i poprawia ukrwienie narządów miednicy, przez co jest naturalną metodą pobudzenia płodności. Ten etniczny, pełen naturalnej ekspresji taniec jest wspaniałą alternatywą dla tych kobiet, które w ruchu poszukują autentyczności, wolności i subtelnej zmysłowości – jesteśmy w ciele, w tu i teraz, szukamy szeroko pojętej równowagi. Ważnym elementem zajęć jest również rozgrzewka, która łączy w sobie elementy jogi, Makko-Ho (meridian stretching) i ćwiczeń rehabilitacyjnych.

Płaski brzuch – tworzymy grupę czyli zachęcamy do zapisów
Interwałowy trening poświęcony w większości mięśniom w okolicy brzucha, grzbietu i bioder. Często wykonywany w podporach i z przyborami. Zdecydowanie poprawia wygląd i siłę brzucha kobiety po porodzie